Thursday, November 4, 2010

Foto pada 30 Oktober 2010... :)

Saja saya nak kongsi gambar anak-anak masa kami ke Alamanda pada 30 Oktober 2010 (hari jadi saya!) yang lalu. Saya dan suami sebenarnya mahu luangkan masa dengan anak-anak, dan Keena pula sibuk ajak ayahnya jalan-jalan ke Alamanda. Jadi, kami ikutkan saja. Selepas hantar pembantu ke rumah kawannya (minggu ini pembantu saya bercuti), kami sampai di Alamanda lebih kurang pukul 4 petang. Lepas penat jalan-jalan, kami duduk makan aiskrim. Bila lapar, Keena ajak makan A&W. Di A&W, suami saya cakap dengan Keena makan A&W untuk sambut harijadi saya. Saya senyum je. Tiba-tiba datang pelayan restoran hantar 2 kotak kecil, macam kotak isi 'mug'. Memang betul tekaan saya. Rupanya pelayan restoran tu minta sumbangan, beli 2 mug dengan harga RM19, duit tu mereka akan sumbangkan kepada yang memerlukan. Suami saya beritahu Keena, 'mug' tu hadiah harijadi saya. :)

Lepas makan, suami ajak ke surau untuk solat Asar. Saya yang uzur, tunggu suami sambil layan anak-anak tengok orang main bowling. Keena ajak juga main bowling, tapi saya tengok orang ramai sangat, saya pujuk dia supaya main bowling lain kali saja. Sementara tunggu waktu Maghrib, kami jalan-jalan lagi. Lepas suami saya solat Maghrib, Keena nak main permainan di arked. Ni gambar anak-anak saya main di arked tu... :)









Alhamdulillah, seronok dapat luang masa layan anak-anak macam ni... :)

Dalam perjalanan balik, dapat panggilan dari adik saya. Dia kata nak singgah rumah saya dengan mak, ayah, nenek dan semua. Sampai di rumah, mereka dah tunggu depan rumah saya. Rupanya nak suruh saya tiup lilin di kek dan potong kek! :D Sedap kek aiskrimnya. Gambar-gambar ada diambil oleh adik saya. Nantilah ye saya kongsikan. Terima kasih buat semua. Syukur Alhamdulillah dengan nikmat ini. :)

Semoga Allah redha.

Ingin terus meraih solehah, demi cinta kepada Allah.

No comments:

Post a Comment